10 listopada 2014

VanillaFashion | Manhattan, Soft Mat Lipcream

Cześć Kochani :* 
Mimo, że mam długi weekend znów mało czasu by cokolwiek zrobić, ale spięłam się i oto mam dla Was recenzję.
Jakiś czas temu dostałam wspaniałą przesyłkę od VanillaFashion. Dziś pokażę pierwszą rzecz z paczuszki jaką jest Manhattan, Soft Mat Lipcream (Intensywna pomadka w kremie). Jesteście ciekawe? To zapraszam :*
Na początku chciałabym przybliżyć działalność Emilki :) Na aukcjach możecie znaleźć prawdziwe perełki.
Oto opis z strony allegro




...::: O FIRMIE :::...

VanillaFashion to legalnie działająca firma, zajmująca się sprzedażą internetową
nowej i używanej odzieży damskiej/męskiej/dziecięcej,
obuwia, biżuterii oraz różnego rodzaju dodatków.

W ofercie sklepu znajdą Państwo towar pochodzenia zagranicznego- modny i markowy.
Stawiam na rzeczy unikalne, dobre jakościowo i w przystępnej cenie!!!
Wybieram tylko najlepszy towar po to, by spełnić oczekiwania
nawet tych najbardziej wymagających klientów.
Odzież używana jest prana przed sprzedażą, więc ubrania są zawsze czyste i pachnące.

 Kontakt jest szybki, przyjemny. Współpraca dla mnie to sama przyjemność :) Z czystym sercem polecam Wam
 

Manhattan, Soft Mat Lipcream (Intensywna pomadka w kremie)



Opis: Innowacyjna pomadka w kremie w intensywnych kolorach. Dla trwałego, matowego wykończenia makijażu ust. Gwarantuje fantastycznie delikatne odczucie na ustach.

Cena: 15zł / 6,5ml

Opinia: Pomadka zamknięta w klasycznym opakowaniu. Na opakowaniu mamy informacje iż jest to matowy odcień.. Super lubię maty :)

Jak z aplikacją? Konsystencja  jest kremowa, jak mus i bardzo przyjemnie nakłada się ją na usta.Zapach przypomina mi ..mhm.. budyń waniliowy :) Nie potrzeba jej wiele,co za tym idzie jest wydajna, a z drugiej strony nie warto więcej nakładać bo można porobić smugi.
Trwałość bardzo mnie zachwyciła, pomadka szybko zastyga na ustach i tworzy bardzo ładny mat. 
Jedynie usta powinny być w miarę gładkie, ponieważ jak to matowe kosmetyki podkreślają niedoskonałości. 
Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tej pomadki i chętnie bym wypróbowała inne odcienie jak np. jasny róż. 









Co powiecie na tą pomadkę? A może same ją używacie? 
Buziaczki :*
 

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Masz rację Aniu, tak myślę, że super by wyglądała przy lekko opalonej cerze :)

      Usuń
  2. mam jeden z tej firmy, i dla mnie to jest nie wypał ;P ale ten ma ładny kolor. zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna pomadka, ja bym się bardziej skusiła na jakiś róż;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chętnie bym wypróbowała róż, matowy by wyglądał ślicznie, szczególnie jakiś pastelowy. Ale czerwień też fajna by była

      Usuń
  4. fajna pomadka, ja bym się bardziej skusiła na jakiś róż;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam te pomadke w rozowym kolorze jest bardzo fajna:)
    czy ty uzywasz jakiegos programu do przeróbki zdjęc ze są one takie wygladzone???

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze ważniejsze.
Dziękuje bardzo i serdecznie zapraszam do ponownego odwiedzenia bloga, w celu ułatwienia zapraszam do dołączenia do witryny jako obserwator
Pozdrawiam :)