18 stycznia 2015

Mascara z serum BornPrettyStore

Witajcie Kochani :*
Mamy połowę stycznia, a pogoda typowo wiosenna. Mam kilka przygotowanym stylizacji, lecz muszą poczekać, aż wyzdrowieję, bo na razie nie rozstaję się z paczką chusteczek, a Wy jak się czujecie? 
Jak na razie mam dla Was przygotowaną recenzję tuszu z strony BornPrettyStore, zapraszam do dalszej części postu :*


Posh Double-ended Lengthening Mascara Lash Serum Boosting Extreme Impact Mascara For Eye Makeup 


Cena: 5,42$ TU możecie go kupić

Opinia: Tusz zamknięty w opakowaniu według mnie typowo chińskich rzeczy ;) Samo opakowanie tuszu jest z wytrzymałego plastiku. Jak widać mamy dwa pojemniczki, jedno z serum wydłużającym a drugie z tuszem do rzęs. Szczoteczki są wygodne, jedynie jedna miała odstający włosek, ale to żaden problem. Serum jak dla mnie ma trochę zapach przypominający farbę do ścian, ale nie, nie uczulił mnie. Tusz ma też lekko chemiczny zapach.
Produkt dobrze się nakłada, nie ma z nim problemu, nie tworzą się grudki. Serum jedynie leciutko wspomaga efekt wydłużenia, ale nie jest to jakieś wow. Chyba ogólnie każdy tusz z serum nie spełniają swoich obietnic.
Ogólnie z tuszu jestem zadowolona, bo nie jest zły i ładnie podkreśla rzęsy, jak widać na zdjęciach poniżej. Tusz nie kruszy się w ciągu dnia co jest plusem, ze zmywaniem nie ma problemu. 
Jeśli szukacie średniego tuszu, albo Wasze rzęsy nie potrzebują super wydłużenia jest dla Was. 









A tu tusz bez użycia serum 
 




Przypominam o kodzie 10% na zakupy w BornPrettyStore


Co powiecie na ten tusz?
Używacie tuszy z serum?
Buziaczki :* 

20 komentarzy:

  1. wygląda całkiem, całkiem, nawet bym powiedziała że ładnie ;)
    Ja mam tusz od BPS ale taki dwufazowy, dwa tusze - jeden to tusz a drugi to takie włoski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nawet fajny efekt wyszedł :)
      Słyszałam o takich tuszach, ale sama nie używałam :)

      Usuń
  2. Powiem Ci że efekt jest naprawde bardzo fajny ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. WSPANIAŁY EFEKT!
    Pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście tusz mógłby trochę bardziej wydłużać rzęsy, ale efekt jest okej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ładnie wydłuża rzęsy drugi tusz z BPS który miałam do testów :)

      Usuń
  5. Efekt jest naprawdę świetny ;) ten bez serum bardziej mi się podoba:) muszę zainwestować w podobny ;)
    Pozdrawiam ;) i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)
    Obserwuje;) naprawdę świetny ten tusz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem z niego zadowolona, jak na taki tusz to się nawet spisał ;)

      Usuń
  6. Całkiem fajny efekt, rzęsy są ładnie pogrubione :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt fajny ale nie wiem czy odważyłabym się nałożyć tusz z BPS na siebie ;) Produkty do paznokci ok ale jakoś co do tego miałabym wątpliwości...
    Zapraszam do siebie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam pewne obawy, ale nie miałam żadnego uczulenia :)

      Usuń
  8. Ładny efekt pogrubionych rzęs.

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie fantastyczny efekt jak na tusz z chińskiego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze ważniejsze.
Dziękuje bardzo i serdecznie zapraszam do ponownego odwiedzenia bloga, w celu ułatwienia zapraszam do dołączenia do witryny jako obserwator
Pozdrawiam :)