13 marca 2015

CosmoSPA Savon Noir RÓŻA DAMASCEŃSKA

Witajcie Kochani :*
Dzisiaj mam dla Was pościak kosmetyczny. Będzie to jeden z czterech postów na temat naturalnych produktów od Cosmo SPA
Drogerie oferują nam wiele produktów, które mają mieć cudowny efekt oraz mają być bezpieczne dla naszej skóry. Na opakowaniach pojawiają się informacje o naturalnych składnikach, lecz często są to śladowe ilości, bądź w składzie znajdujemy konserwanty, ulepszacze, które sprawiają, że naturalne składniki nie dają pożądanych efektów. Oczywiście nie neguję rzeczy drogeryjnych, bo sama ich używam, ale czasami warto mieć coś naprawdę naturalnego. Takie produkty oferuje wcześniej wspomniane Cosmo SPA, ciekawi? W takim razie zapraszam do dalszej części postu :*

Na początek kilka słów o sklepie..

CosmoSPA "Piękno pochodzi z natury ..." Wita w sklepie internetowym !
Kilka słów o naszych produktach.

Kosmetyki, półprodukty, surowce kosmetyczne firmy CosmoSPA zostały stworzone na bazie naturalnych surowców i z myślą o pielęgnacji piękna.
Są wykonane z najwyższej jakości surowców naturalnych pochodzących między innymi z dna morza u wybrzeża Bretanii, Morza Martwego. Produkty te posiadają wyjątkowe właściwości i wielokierunkowe działanie na skórę. Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej i zaznajomienia się z katalogiem oferowanych produktów, są to maski algowe Peel-Off, glinki kosmetyczne, peelingi, płaty kolagenowe, oleje i masła kosmetyczne do ciała i włosów, mydła Aleppo, Marsylskie, sole naturalne do kąpieli,
kwasy kosmetyczne i inne.

Znajdziesz u Nas surowce, kosmetyki, akcesoria do wykonania zabiegów spa.

Kosmetyki przeznaczone dla salonów urody, SPA, Thalasso i uzdrowisk a także dla klientów indywidualnych którzy pragną stworzyć swoje własne SPA w zaciszu domowym.

Dlaczego warto kupować w naszym sklepie ?

Zakupy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

100% satysfakcji klienta lub zwrot pieniędzy.

Program lojalnościowy dla stałych klientów!

Realizacja zamówienia w ciągu 2 dni roboczych. 
W ramach współpracy wybrałam sobie 4 produkty, dziś pokażę Wam jeden z nich jakim jest..

Savon Noir RÓŻA DAMASCEŃSKA - Marokańskie mydło peelingujące na bazie czarnych oliwek, oleju oliwnego i z róży damasceńskiej

Opis:
Czarne mydło na bazie czarnych oliwek, oleju oliwnego i różanego. Produkt tradycyjnej receptury 

PEELINGUJE, INTENSYWNIE OCZYSZCZA, WYGŁADZA, ODŻYWIA                                   Do peelingu enzymatycznego twarzy i ciała.
Działanie :
Czarne mydło jest produktem całkowicie naturalnym. Produkt wyrabiany tradycyjną recepturą.
Jest bardzo łagodne i skuteczne ponad miarę.
Zawarte w mydle naturalne składniki czynne trawią martwy naskórek, oczyszczają skórę z toksyn i zanieczyszczeń.
Dzięki czemu skóra staje się wygładzona, wolna od toksyn, zanieczyszczeń i martwych komórek.
Dodatkowo wysoka zawartość witaminy E w oliwkach intensywnie odżywia skórę i działa przeciwzmarszczkowo.
Nie podrażnia bardzo wrażliwej, nawet naczynkowej i alergicznej skóry.


Aplikacja :
Savon Noir nie pieni się jak inne mydła. Na rozgrzane wilgotne ciało nałóż mydło, przeczekaj 5 minut by zaczęło działać. Następnie kulistymi zdecydowanymi ruchami masuj ciało rękawicą Kessa.
Po kilku minutach spłucz mydło wodą, a następnie nałóż na ciało naturalne oleje np. olej arganowy.
Przy aplikacji na twarz należy omijać oczy oraz dziurki nosowe.



Skład: Olea Europea, Aqua, Potassium Hydroxide, Rose Oil

Cena: 11,99zł za 100g Do kupienia TUTAJ

Opinia: Mydło znajduje się w zakręcanych pudełku, dodatkowo owinięty był folią bąbelkową. Jak tylko odwinęłam folię poczułam zapach mydła.  Na wieczku znajdziemy wszystkie potrzebne informacje jak nazwa, skład, data przydatności, miejsce wytwarzania, działanie oraz sposób aplikacji. Po otwarciu ukazuje się nam ciemna maź, wyglądem przypomina ..smar. Ma specyficzny ale ładny zapach, który utrzymuje się na skórze nawet po spłukaniu wodą. Nie umiem dokładnie opisać zapachu.. mhmm.. nigdy nie czułam takiego zapachu, delikatnie czuć zawarty olejek różany i oliwki. 


Gdy przeczytałam jak aplikować mydło, wydało mi się to skomplikowane, ponieważ na początku należy zwilżyć ciało ciepłą wodą, by było wilgotne i rozgrzane, następnie nałożyłam mydło, odczekałam 5 minut, w tym czasie odczułam lekkie szczypanie w miejscach gdzie skóra np. była podrażniona, ale nie wywołało to zaczerwienienia czy większego dyskomfortu. 

Po tym czasie kulistymi zdecydowanymi ruchami rozmasowałam mydło, lecz rękoma ponieważ nie mam rękawicy Kessa, ale w najbliższym czasie na pewno ją zakupie. Po tym jeszcze na kilka minut zostawiłam rozmasowany produkt.  

I po zmyciu wodą byłam w pozytywnym szoku :) Jeszcze chyba nigdy moja skóra nie była tak oczyszczona, wygładzona :O Gdy zmywałam produkt czuć było opór na skórze, (skojarzyło mi się z tym jak np. myjemy okna i gdy przecieramy je czyste słychać taki śmieszny dźwięk) ponieważ daje on takie oczyszczenie, ale jednocześnie po osuszeniu skóra nie była sucha.  

Jak widzieliście w opisie składniki trawią martwy naskórek, jest to wspaniała alternatywa dla osób, które nie mogą używać peelingów z ścierającymi drobinkami. Użyłam także mydła na twarz, mam cerę mieszaną więc najbardziej zwróciłam uwagę jak została oczyszczona strefa T i jestem bardzo, bardzo zadowolona z efektów. Cera błyszczała się pod światło z uwagi na dogłębne oczyszczenie, ale w ogóle nie odczułam uczucia ściągnięcia. Z czystym sercem polecam Wam ten produkt, na pewno to nie pierwsze i ostatnie opakowanie tego cuda. 

 Cena jest naprawdę świetna, mydełko jest genialne i wydajne

A Wy używacie czarnego mydła? Słyszałyście o nim? 

Buziaczki :*

 

Zachęcam Was również do brania udziału w konkursie na stronie Soul Bag <3
  

9 komentarzy:

  1. bardzo fajna konsystencja, nie miałam go nigdy

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam czarnego mydła, ale chyba jeszcze nigdy nie widziałam o nim złej opinii. Fajnie, że i u Ciebie się sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moi rodzice również go używają, tylko oni mają w kostce :)

      Usuń
  3. lubię t omydło ale bardziej do ciała

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarne mydło mam na swojej liście od dłuższego czasu, fajnie, ze u Ciebie się sprawdza- w sumie nie przeczytałam jeszcze ani jednej negatywnej opinii o nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szybciutko spraw sobie bo naprawdę jest świetne :)

      Usuń
  5. czarne mydło - z chęcią bym wypróbowała;-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze ważniejsze.
Dziękuje bardzo i serdecznie zapraszam do ponownego odwiedzenia bloga, w celu ułatwienia zapraszam do dołączenia do witryny jako obserwator
Pozdrawiam :)