3 listopada 2015

Black and gray

Cześć Kochani :*
Zgodnie z obietnicą przychodzę dziś do Was z nowym outfitem. Pogoda za oknem nie rozpieszcza. Wy też nie możecie się przyzwyczaić do niższych temperatur z dnia na dzień? Kiedy to cienką ramoneske, narzutki trzeba zamienić na ciepłe kurtki, płaszcze? Tym razem mam dla Was propozycje na cieplejsze jak na tą porę dni. Gdy jeszcze chcemy pochodzić w ramonesce warto zaopatrzyć się w ciepły szal, który jak dla mnie jest jak milusi kocyk ;) 
Stylizacja utrzymana w ciemnych kolorach, czarny kobinezon od Cud Moda, połączyłam z klasyczną czarną ramoneską i slip-onami. Jednak najbardziej przykuwa wzrok duży, mięciutki szalik od Bonprix. Wybrałam odcień czerni i szarości. Nawet nie wyobrażacie sobie jak w nim ciepło, można go nosić klasycznie, ale również zarzucić na plecy :)

Zapraszam do oglądania zdjęć :)


Szal - Bonprix
Ramoneska - Dresslink
Kombinezon - CudModa
Slip-on'y - Vices









Co powiecie na taką propozycje na cieplejsze jesienne dni?
Buziaczki :*

17 komentarzy:

  1. Świetna stylów, zupełnie kolorystycznie jak moje haha! Piękny szal :-)

    Zapraszam na bloga z sesjami zdjęciowymi i charakteryzacjami:
    www.sylw-photos.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze świetnie;)
    Pozdrawiam

    www.puszczykowsky.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie :) krata mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia zapraszam do mnie http://blvckswvg21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrzę na Ciebie i myślę sobie po prostu CHUDOŚĆ ZAJEBISTOŚĆ. Świetna stylizacja, świetny masz włosy, jaram sie<3
    Pozdrawiam!

    http://madziuchnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten szal, też poluję na coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super szal! kocham kratę zwłaszcza w odcieniach szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia!
    http://noperfectgirlsforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. http://nc8.pl/r/dGNm-Facebook-Kolor

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja :) Piękny szal ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka świetna stylizacja😍

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:* http://beaute-de-la-vie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko fajnie, ale jak widzę kolejne zdjęcie panieny z zadartą nózią ogarnia mnie pusty śmiech...

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny szal, choć może trochę zbyt duży.
    Pozdrawiam, i zapraszam na mój blog!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze ważniejsze.
Dziękuje bardzo i serdecznie zapraszam do ponownego odwiedzenia bloga, w celu ułatwienia zapraszam do dołączenia do witryny jako obserwator
Pozdrawiam :)