4 kwietnia 2016

Zmień swoje wnętrze z Redro.pl

Cześć Kochani :*
Dziś przychodzę do Was z innym postem niż dotychczas. Dziś będzie o stylizacjach,ale nie mowa tu o ciuchach a stylizacji wnętrz,dokładniej sypialni. Sypialnia to miejsce gdzie możemy się zrelaksować,odprężyć, przede wszystkim wyspać. Dużą role w tym ma wygląd tego pomieszczenia, czyli umeblowanie, dekoracje,dodatki,kolorystyka. Ale nie potrzeba wiele by to pomieszczenie było wyjątkowe i wyglądało imponująco. Z ratunkiem przychodzi nam strona Redro.pl ,która zajmuje się produkcją wystroju wnętrz tj. fototapety, plakaty,obrazy naklejki. Dzięki takiemu rozwiązaniu nawet małym wnętrzom nadamy wyrazu. Często bywa tak,że sypialnia jest tak mała i tylko łóżko jesteśmy w stanie zmieścić. Możemy wtedy ożywić ścianę i stworzyć arcydzieło. Przedstawię Wam kilka pomysłów



A może by tak przed snem marzyć o lataniu na niebie w balonie,który kojarzy się z beztroskimi pomysłami z dziecinstwa? Stonowane kolory,prosta grafika uspokoją zmysły i pomogą w relaksie


Boisz się przestworzy ale chcesz być blisko chmur? Grafika przedstawiająca krajobraz gór nada sypialni bajeczny wygląd a dodatkowo optycznie ją powiększy. Noce w górach możesz mieć teraz zawsze gdziekolwiek mieszkasz.




Jeśli należysz do osób,które lubią mocne intensywne kolory również się coś znajdzie. Cieniowany wzór ożywi każdą sypialnie i wprowadzi płomienny nastrój. Każdego ranka da to moc do działania, energie do wstania z łóżka i korzystania z każdej chwili dnia. Rozweseli nawet pochmurne dni.




Lubisz podróże i chcesz to zaakcentować? A dodatkowo cenisz minimalizm? To opcja dla Ciebie . Bez dodatku  obrazu to pomieszczenie byłoby zwykłe i pospolite a taki drobny element wszystko zmienia.



Podziwiasz zabytki,stare budownictwo? Ale jednocześnie nowoczesność to coś co równie Ci się podoba? Tu mamy przykład nowoczesnego wystroju wnętrz przełamanego motywami zabytkowych budowli w odpowiadającej do całości kolorystyce.


Na tym przykładzie widać jak element krajobrazu może nadać głębi pomieszczeniu i sprawić by nasz kąt wyglądał bajecznie. Zwykle białe cztery kąty z widokiem zapierającej dech w piersiach plaży. Perspektywa krajobrazu optycznie powiększa wnętrze. Osobiście patrząc się na to ujęcie brak mi słów by opisać swoje odczucia. Dzięki takim elementom można na chwile się odłączyć od świata zewnętrznego. 


Podobnie jest w przypadku tej aranżacji z widokiem wodospadu,wystarczy kapka wyobraźni by myślami przenieść się tam i w myślach usłyszeć relaksujący szum wody.


Na koniec coś co spodoba się jeśli jesteś osobą zwariowana, lubiącą niebanalne rozwiązania i geometryczne wzory. 




Jak widać wystarczy niewiele by odmienić swoje pomieszczenie. Na stronie znajdziesz to wszystko czego potrzebujesz. Wzory są podzielone na kategorie więc bez problemu odnajdziesz coś do sypialni,salonu,kuchni,łazienki,jadalni,biura,przedpokoju,pokoju swojej pociechy.. chłopca czy dziewczynki,malucha czy nastolatka. Jeśli masz swoja firmę,przedszkole restauracje,kawiarnie,hotel, SPA itd również możesz odmienić wystrój. 
Dodatkowo dekoracje są wykonane z wysokiej jakości materiałów i dzięki zaawansowanej technologii.

Zapraszam na stronę Redro.pl i przekonajcie się sami :)
Buziaczki :*

31 komentarzy:

  1. od razu ściana wygląda efektownie, oryginalnie i klimatycznie. Super obrazy, fototapety, kolarze !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń

  2. Super post i bardzo ladne zdjecia! ;)
    z mila checia bede czesciej odwiedzala twojego bloga ;)
    Zapraszam do mnie :*
    http://landofdreeams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. niektore wnetrza bardzo mi sie podobaja
    ta mapa powieszona nad łózkiem to jest wg mnie najlepsza opcja
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapitalny sposób na wprowadzenie do wnętrza charakteru. Muszę zerknąć na Redro i wybrać coś do mojego mieszkania. Dzięki za inspirację.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały blog! Widać, że włożyłaś w niego sporo pracy! Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://mademoiselleeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta tapeta z morzem i z wodospadem, wielkie WOW! Góry też przepiękne. Co ja bym dała za taki widok w sypialni!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne dekoracje wyszukałaś. Z uwagi na pracę doceniam redro.pl. pl za ich profesjonalizm. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekna aranżacja, świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pełen profesjonalizmn! Bardzo podoba mi się ta aranżacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że wrócisz do blogowania! Buziaczki i zapraszam na moją stronę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia. Trafiłaś dokładnie w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  12. No ciekawie się to prezentuje, świetny design. Masz dobry gust, chyba w każdej dziedzinie, nie tylko mody.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne fototapety i piękne aranżacje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie położona fototapeta na pewno będzie zachwycać wszystkich domowników jak i gości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiele do odmiany wnętrza tak naprawdę nie potrzeba. Wystarczy zmienić kolor ścian, zamówić np. fototapety na wymiar , do tego wymienić dekoracje i już będzie to zupełnie inaczej wyglądać. Nawet mebli nie trzeba zmieniać

    OdpowiedzUsuń
  16. I find it quite interesting for myself to thank you
    Slitherio2020
    http://www.y8game.net/
    http://y8-y8.us/
    http://www.mariogame.net/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również myślę o kilku zmianach w moim mieszkaniu. W oko wpadły mi przede wszystkim propozycje ze sklepu https://www.dekowizja.pl/fototapety/do-salonu Z tego co słyszałam, to są one faktycznie bardzo dobrej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli już rozmawiamy o zmianach w wnętrzach, to moim zdaniem warto jest zastanowić się nad takim rozwiązaniem jak Fototapeta las. Z tego co o nich czytałem mogą one nawet powiększyć optycznie przestrzeń pomieszczenia, więc chyba idealnie nadają się do małych mieszkań. Co wy o tym sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
  20. Wydaje mi się, że jeśli chodzi o takie rozwiązanie jak Fototapety. Na pewno warto jest się nim zainteresować. Tego typu dodatki potrafią stworzyć na prawdę ciekawą aranżację lub być dodatkiem do niej

    OdpowiedzUsuń
  21. W zasadzie niewiele potrzeba do zmiany wnętrza. Co niektórzy to wymieniają wszystko, od podłóg, po meble. A mnie się wydaje, że wystarczy zmienić kolor ścian i dodatki a zyskamy zupełnie inny wyraz wnętrza. Na przykład można kupić nowy obraz z https://www.artlux.sklep.pl/ i powiesić go na ścianie głównej w salonie, do tego dopasować oświetlenie, dokupić nowe poduszki na wypoczynek, ewentualnie nowe zasłonki i niskim kosztem nasze wnętrze zmienia się nie do poznania :) Wcale nie trzeba zrywać tapet, podłóg czy wymieniać meble by zmienić wnetrze

    OdpowiedzUsuń
  22. Podobne fototapety z krajobrazem można znaleźć tutaJ: https://tulup.pl/fototapety :) sam,a mam w domu jedną z nich i się naprawdę pięknie prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. W razie gdybyście szukali najlepszych rozwiazań jeśli chodzi o podłogi to by się nie męczyć najlepiej porozmawiać z fachowcami z https://wykladziny-warszawa.pl/ . Zawsze służą radą, ich doradztwo czy wycena są darmowe, więc myślę że warto zapoznać się z ofertą

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne wnętrze, bardzo podoba mi się sypialnia urządzona w takim stylu. Za niedługo planuję remont mieszkania, więc zaczerpnę kilka inspiracji z Twojego bloga. Zanim to jednak uczynię muszę znaleźć fachowców od likwidacji wilgoci, ponieważ jest to bardzo poważny problem w naszym domu. Męczę się z tym od dłuższego czasu, więc pora w końcu się za to zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  26. Solidna firma. Oni są wspaniali. Kupuję tam fototapety i plakaty na wymiar https://www.dekoracjenawymiar.pl i zawsze na czas i piękne dekoracje. Redro również mnie zachwyca. Widziałam tam cudowne obrazy. Dziękuję za link.

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie ja postanowiłam wprowadzić zmiany u mnie w ogrodzie. Nawet bardzo spodobała mi sie oferta jaką posiada szkółka drzew białystok także bez problemu kupiłam bardzo ładne krzewy

    OdpowiedzUsuń
  28. Ogólnie też dobrym wyborem są pompy powietrza białystok. Sama skorzystałam z oferty i faktycznie sprzęt działa bez żadnych problemów

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze ważniejsze.
Dziękuje bardzo i serdecznie zapraszam do ponownego odwiedzenia bloga, w celu ułatwienia zapraszam do dołączenia do witryny jako obserwator
Pozdrawiam :)