25 lutego 2014

Fashion

Hello :)
Tym razem modowo, na pewno zacznę od tego iż na portalu lookbook.nu mój profil zaobserwowała sama Maffashion, a po dodaniu screena na INSTAGRAM również polubiła to zdjęcie. Wiem, że to pewnie nic takiego, ale cieszę się jak małe dziecko,które dostanie cukierka ;)

A więc jak ma być modowo, mam dla was kilka rzeczy z strony FASHIOLISTA, które podbiły moje serce:





I jak wam się podobają te przykładowe rzeczy? Dla mnie bomba, lecz słowo "bomba" może również odnosić się do cen, ale pomarzyć dobra rzecz ;)

Na stronie FASHIOLISTA  stworzyłam również listy tematyczne czy też przykłady zestawień, a oto niektóre:

Powyżej jest to przykład luźnej stylizacji, powiedziałabym, że w stylu street z elementami kobiecej elegancji



A tutaj mamy romantyczne zestawienie. Takim strojem uzyskamy wydłużenie sylwetki za pomocą krótkiego gorseciku, rozkloszowanej spódniczki i wysokich butach na platformie.



Przeglądając ubrania i dodatki, gdy tylko ujrzałam ten krótki gorsecik od razu skojarzyły mi się z nim jeansowe jasne krótkie spodenki i stworzyłam oto takie zestawienie. Zamiennie zamiast spodni równie ładnie będzie wyglądać spódniczka. A okulary przeciwsłoneczne w stylu retro dodadzą uroku i na pewno przydadzą się w słoneczny dzień ;)



Gdy zobaczyłam ten stylowy płaszcz po prostu automatycznie stał się moim marzeniem, mimo swojego młodego wieku podoba mi się taki styl. Ja zestawiłabym to z skórzanymi czarnymi spodniami, delikatną, luźną i zwiewną koszulą oraz klasycznymi czarnymi szpilkami.. czysta elegancja :) Torebka dodana do zestawu ładnie komponuje się z płaszczem.



Mówiąc o outfitach mam jeszcze mój dzisiejszy popołudniowy zestaw:

Składa się z 
-luźnej bluzki w zwierzęcy wzór
-Granatowego topu AMISU, zakupionej w NEW YORKER'ze
-czarnych rurek z podwyższonym stanem PIECES
-pierścionków (jak dobrze pamiętam) .. CROPP


I jak wam się podoba moja stylizacja? Nie jest to nic specjalnego, zwykły codzienny strój :)

Jutro mam drugą część kursu makijażu zorganizowanej przez firmę PIERRE RENE, już nie mogę się doczekać. Jednak jest to organizowane w tym tygodniu, a cały czas myślałam, że w tamtym ;) Jutro postaram się napisać wam relacje.

Chyba moja szwankująca pamięć to efekt stresu wywołanego przez do znudzenia ciąąągłe gadanie o maturze przez nauczycieli. Przecież jesteśmy dorośli i jesteśmy !świadomi! tego że wielkimi krokami zbliżają się te dni egzaminów. Wg mnie takie tłumaczenie nam,że to bardzo ważne, że nie możemy popełnić błędu itp. to strata czasu i lepiej ten czas przeznaczyć na ćwiczenia. Ale to moje zdanie.




1 komentarz:

  1. Moda często się zmienia. To co dzisiaj jest modne za 5-6 lat może okazać się kiczem. Aczkolwiek ta spódniczka na górze z gepardem, coś strasznego :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze ważniejsze.
Dziękuje bardzo i serdecznie zapraszam do ponownego odwiedzenia bloga, w celu ułatwienia zapraszam do dołączenia do witryny jako obserwator
Pozdrawiam :)