23 lutego 2014

OUTFIT

Witajcie :)
Sama nie wiem od czego zacząć, jestem troszkę zalatana.. szkoła, w tym matura, opiekowanie się dzieckiem, opieka nad młodym króliczkiem i oczywiście obowiązki domowe. 

Ostatnio zarejestrowałam się na stronie pewnie wam znanej jaką jest Lookbook ostatnio wrzuciłam moje 3 outfity, chcę wam pokazać dziś jeden z nich: 

Jest to zestaw który składa się z 
-spodni firmy CUBUS
-swetra który "odziedziczyłam" po mojej prababci
-pierścionka z czerwonym dużym oczkiem 
-bluzki firmy NEW YORKER 

A oto drugi outfit z elementem bordowej bluzeczki:




Nawiązując do bluzki NEW YORKER, jest to bluzka, którą ostatnio wam pokazywałam. Troszkę ją ulepszyłam dodając ćwieki, a oto efekty:

Jedynie musiałam podłożyć kawałek materiału,żeby ćwieki nie uszkodziły delikatnej tkaniny bluzki, i jak ? ;)

Mówiąc o przeróbkach skończyłam przeróbkę długiej spódnicy po prababci, w krótką spódniczkę a'la bombka, jest zagięta i na dole jest wpuszczona gumka


Chciałabym od razu pokazać wam nowe nabytki, jakimi są 3 torebki aktówki, które kiedyś służyły mojej mamie. Na razie się wietrzą ;) ponieważ dłuuugo leżały schowane, a później wymyślę coś bo chcę je troszkę zmienić, dodając np.ćwieki






Pierwsza z nich urzekła mnie od razu <3 Uwielbiam ciuchy, które mają swoje lata, bądź są w stylu sprzed lat. Też to zauważyłyście, że moda wraca? W sklepach, szczególnie sieciówkach roi się od torebek aktówek, listonoszek, ubrań w kwiatowy print, krótkie bluzeczki na krótki rękaw zestawione z długą obcisłą spódnicą oraz wiele innych.
Kilka takich propozycji możecie zobaczyć na moim profilu na FASHIOLISTA

Wczoraj zrobiłam mojej mamie przedłużenie paznokci metodą żelową z użyciem białych końcówek.

Dzisiaj zmieniłam trochę ich kształt i dopracowałam je, zdjęcia pojawią się w następnej notce. 

Zapraszam do komentowania jak wam podobają się moje pomysły i może jest coś co byście chciały zobaczyć w następnym poście, w którym będzie więcej tekstu niż zdjęć.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze ważniejsze.
Dziękuje bardzo i serdecznie zapraszam do ponownego odwiedzenia bloga, w celu ułatwienia zapraszam do dołączenia do witryny jako obserwator
Pozdrawiam :)