15 marca 2014

Białe migdały and ALLANI

Cześć, cześć !
Jeeej, mam tak wspaniały nastrój, że nawet nie mam na to słów ;) Mimo ciągle zmieniającej się pogody jest wspaniale. Dzisiaj byłam z pieskiem u weterynarza na obcięciu pazurków i zdejmowaniu kamienia z ząbków. Mój Aresek po podaniu zastrzyku nasennego wyglądał jak kukiełka.. śliniąca się kukiełka. Ale już okej i właśnie odpoczywa sobie spokojnie. Jutro będę ogarniać lekcje, a dzisiaj mam dla was tutorial białych migdałów :) oraz stylizacje.


BIAŁE MIGDAŁY
Jakiś czas temu zrobiłam sobie białe migdały i mam dla was zdjęcia ukazujące co robiłam.

Na sam początek opiłowałam swoje paznokcie, zmatowiłam płytkę, przymierzyłam tipsy mleczne i przykleiłam oraz je lekko skróciłam.



Następnie opiłowałam kształt, wyrównałam płytkę.



Na odpylone paznokcie oraz płytkę paznokcia wytrawioną primerem bezkwasowym położyłam cienką warstwę żelu przeźroczystego podstawowego.




Następnie położyłam grubszą warstwę białego żelu aby wstępnie zbudować krzywą C. Później jeszcze jedną warstwę białego, by nie pozostawić żadnych prześwitów i by biel była jednolita. 



Później po przemyciu cleanerem wyrównałam nierówności i miejsca gdzie żel np. zciekł. Po wszystkim odpyliłam zrobione tipsy i pokryłam jedną, cienką warstwą żelu przeźroczystego.


I jak wam się podobają ?


Ostatnio dzięki blogowi przewspaniałej Patrycji Banaś ADRES BLOGA, odkryłam stronę allani.pl, którą uwielbiam już  :)
Mam dziś dla was dwie stylizację, które stworzyłam dzięki tej stronie


I Stylizacja "Lady Black&Red"




II Stylizacja "Street Gold"






xoxo 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze ważniejsze.
Dziękuje bardzo i serdecznie zapraszam do ponownego odwiedzenia bloga, w celu ułatwienia zapraszam do dołączenia do witryny jako obserwator
Pozdrawiam :)