10 marca 2014

Recenzja , inspiracje Claire's

Witajcie :)
Niedawno w końcu zakupiłam kosmetyk, który pragnęłam od pierwszej chwili gdy o nim usłyszałam, a mianowicie jest to Ryżowy puder sypki PIERRE RENE 


Informacja od producenta:
Profesjonalny puder sypki do utrwalania makijażu. Pozostawia na skórze uczucie gładkości i zapewnia satynowe wykończenie makijażu. Utrzymujące się do 16 godzin. Redukuje świecenie i matuje. Formuła oparta na minerałach, które gwarantują komfort stosowania oraz utrzymanie odpowiedniego poziomu nawilżenia. Delikatna, pyłkowa konsystencja łatwo rozprowadza się na skórze nie pozostawia białych śladów. Skład został wzbogacony przyjemną nutą zapachową. Opakowanie wyposażono w kratkę dozującą, która znacznie ułatwia nabieranie. Kosmetyk testowany dermatologicznie. HIPOALERGICZNY

Recenzja:
Z tym pudrem pierwszy raz miałam do czynienia podczas pierwszej części kursu, który odbył się w mojej szkole w ramach zajęć związanych z moim profilem. Zachwyty i same plusy podane przez Panią wizażystkę firmy PIERRE RENE nie były kłamstwem i sama się o tym przekonałam. Gdy tylko go otworzyłam i zdjęłam zabezpieczającą folię przylepną z kratki dozującej zachwycił mnie niezwykle miły zapach pudru. Jak wykańczam mój makijaż jest to niezwykłe doznanie, jest to dla mnie plusem gdy kosmetyki mają ładne, przyjazne dla nosa zapachy.
Puder po nałożeniu na twarz lekko stwarza efekt porcelanowej lalki, gdyż kolor pudru ryżowego jest biały. Lecz nie ma się co martwić, gdyż po chwili stapia się on z naszym kolorytem twarzy. Następnym atutem jest to gdyż przy mojej mieszanej cerze zazwyczaj po jakimś czasie moja skóra znów się świeciła, ale teraz używając tego kosmetyku nie mam z tym problemu. Trzyma się bardzo dobrze cały dzień, a cera jest gładka mówiąc prosto "jak pupcia niemowlęcia" Jak dla mnie jest on również wydajny. Cena również zachęca, gdyż waha się od 13 do 15 złotych. Jedynym mankamentem Ryżowego Pudru Sypkiego jest trudność w zakupie. Długo szukałam go po drogeriach, sklepikach by go wreszcie kupić, a też wtedy kupiłam ostatnie opakowanie.
Zachęcam do zakupu, bo na prawdę warto , a jest to jeden z podstawowych kosmetyków podczas make-up'u 
Mam również nadzieję, że gdy przyjdą wysokie temperatury również mnie nie zawiedzie ;)






Sklepy z biżuterią to chyba miejsce, które kobiety lubią najbardziej. A sklepy takie są przeróżne, zaczynając od sklepów jubilerskich, marek jubilerskich przez sieciówki i na małych stoiskach kończąc. Moim ulubionym sklepem między innymi z biżuterią jest na pewno Claire's. Wchodząc tam dla mnie zatrzymuje się czas i wszystko prawie mogłabym kupić, bo to fajne, to ładne , to słodziutkie itp ;)
Mam dzisiaj dla was kilka inspiracji związanych z biżu ze sklepu Claire's:






























Buziaczki  ;*














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze ważniejsze.
Dziękuje bardzo i serdecznie zapraszam do ponownego odwiedzenia bloga, w celu ułatwienia zapraszam do dołączenia do witryny jako obserwator
Pozdrawiam :)