4 marca 2014

D.I.Y. , YT i inspiracje

Hey hey hello :)

Nie wiem od czego zacząć, ta matura kompletnie mnie wyprowadza z równowagi ;/ grrr... wiem, że pewnie się powtarzam. Sama matura nie irytuję mnie, ale ciągłe gadanie o niej. Tylko przydałyby się fakultety z biologii, bo nie wiem czy wszystko sama ogarnę. Chociaż na studiach to będzie dużo materiału, ale cóż takie życie. Ale nie przynudzajmy. 

Ostatnio w weekend uszyłam bluzeczkę. Moja mama kiedyś kupiła sobie w sklepie z modą indyjską sukienkę, zostały skrawki materiału i postanowiłam uszyć coś z tego, a o to wzór tkaniny :


A to efekty mojej pracy:



I jak wam się podoba? Bluzeczka została wykończona złotą nitką.

wybaczcie jakość :)

A teraz temat, który już nie raz i nie dwa miałam poruszyć. W wolnych chwilach oglądam filmiki na YouTube i kiedyś przez przypadek natrafiłam na pewnie znanych wam ABSTRACHUJÓW , po prostu od pierwszego obejrzenia stali się oni moimi idolami. Na kolejne filmiki po prostu czekam zawsze z utęsknieniem. Nawet wkręciłam w oglądanie moją mamę ;) Powiem szczerze, że oprócz tego, że można się pośmiać to taka jest prawda i tak jest w życiu jak to kochane Abstrachujki przedstawiają. To jest jak uzależnienie, a teksty zostały "wdrożone" do mojego słownika i często używane :)
Jakiś czas temu, bodajże w grudniu, napisałam do nich na facebooku i ...baachh! dostałam odpowiedź <3 niby nic, ale cieszy 






A powyżej Czarek i Robercik :)


A tu Rafałek i stopklatki z filmiku ;D



Zostawię to bez komentarza :)





Mówiąc o Abstra nie można nie wspomnieć o SZPARAGACH, które również też chętnie oglądam i jestem pod wielkim wrażeniem, tym bardziej, że przypuszczam iż są w moim wieku. Jest to według mnie podobne filmiki jak Abstra, lecz odmienne, bo wszystko jest z perspektywy kobiety. Gdy oglądam filmik nikt mi nie może przeszkadzać i mówiąc tak szczerze gwałce często REPLAY ;) 
Widać, że dziewczyny są pozytywnie zwariowane, pomysłowe, komunikatywne, przebojowe i mega sympatyczne. 
Dzisiaj nudząc się na lekcji znalazłam profile Szparag i oczywiście polubiłam zdjęcia na Insta,bo naprawdę są warte 'zawieszenia oka' ;) i patrzę a tu:


Nawet nie wyobrażacie sobie jaki uśmiech był na mojej twarzy :)

  
A oto dwie wspaniałe :)




A na koniec mam dla was kilka inspiracji dotyczące kolorowych i siwych włosów. Pastelowe odcienie włosów są tak śliczne. Straaaaasznie mi się podobają, niestety z racji tego jaki zawód chcę wykonywać w przyszłości nie mogę pozwolić sobie na takie szaleństwa, aczkolwiek siwy odcień mogłabym sobie spokojnie zrobić, ale poczekam chyba aż moje włosy jeszcze trochę urosną.










Buziaczki ;*








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze ważniejsze.
Dziękuje bardzo i serdecznie zapraszam do ponownego odwiedzenia bloga, w celu ułatwienia zapraszam do dołączenia do witryny jako obserwator
Pozdrawiam :)