27 marca 2014

SHOPPING 2

Tak więc obiecana druga część zakupowych szaleństw :)
Od czego zacząć? Będąc w Drogerii Natura, a wybrałam się tam w celu zobaczenia płukanek do włosów, lecz wyszłam z czymś zupełnie innym. W promocji była mgiełka Playboy Pin Up. Odkąd Playboy'e weszły do sklepów wypróbowałam wszystkie zapachy, lecz jedynie ten tak mnie uwiódł. Gdy był nowością, czyli rok temu, kupiłam perfumy mojej mamie na urodziny. Była bardzo zadowolona i do dziś między innymi używa tego zapachu. 
Informacja:
 `Play It Pin Up` to intrygujący i tętniący seksapilem zapach dla kobiet odważnych i zdecydowanych. W głowie zapachu dominują porywające nuty ananasa, bergamotki i kremowej brzoskwini, które perfekcyjnie łączą się z upajającą słodyczą serca, opanowaną przez woń waty cukrowej i delikatnej dzikiej róży. Zapach zamykają zmysłowe tony paczuli i drzewa sandałowego. Nieprzyzwoita dawka namiętnej słodyczy.

Nuty zapachowe:
nuta głowy: bergamotka, ananas, brzoskwinia
nuta serca: dzika róża, jaśmin gwieździsty, wata cukrowa
nuta bazy: pralina, paczula, benzoes, drzewo sandałowe



Mgiełka normalnie kosztuje 15-16 złotych, a ja zakupiłam ją w promocji w cenie 8.99zł
Również opakowanie jest słodkie a zarazem sexowne.


Następną rzeczą, którą kupiłam był korektor LOVELY MAGIC PEN. 
Informacja:
Korektor doskonale maskuje wszystkie niedoskonałości cery. Idealny do retuszowania cieni pod oczami i drobnych,kłopotliwych krostek. Zupełnie nowa, wyjątkowo skuteczna formuła w wygodnym i praktycznym opakowaniu z pędzelkiem. 
Jest on dostępny jasny, ciemny, zielony oraz różowy. Kiedyś już używałam zielonego z którego byłam zadowolona, więc teraz szukając korektora zdecydowałam się na tą firmę. Korektor posiada pędzelek, z którego wydostaje się ilość korektora zależna od tego ile razy przekręcimy korektor. Jest to bardzo dobre i wygodne rozwiązanie podczas robienie makijażu dla dobrego nałożenia produktu. Lecz z uwagi na to iż posiadam podkład 3w1 nie kupowałam korektora w celu pokrywania niedoskonałości, lecz jako rozświetlacz. Niestety gdybym chciała efektu zakrycia ewentualnych krostek, przebarwień nie jest on dobry. Nie pokrywa on dokładnie, a jeśli zakryje to co chcemy to efekt nie utrzymuje się długo. Ale jak widać nie ma produktów idealnych, na szczęście plusami jest niska cena i bezproblemowa dostępność. 


 A tu mam dla was jaki efekt daje:





Również zakupiłam czekoladowy balsam firmy SORAYA So Pretty! Piękne Ciało, Balsam do ciała "Chocolate Kiss" 
Pachnie naprawdę zabójczo :) Czekolada ... mniam Smarując się nim woń czekoladowa unosi się w powietrzu. Jest dobry również pod względem wchłaniania, nawilża skórę lecz nie pozostawia tłustego filmu na skórze. Konsystencja jest troszeczkę za rzadka, mogłaby być trochę bardziej gęsta. Nieraz nie chciało mi się codziennie wcierać balsamu i zaniedbywałam moją skórę, lecz zapach sprawia, że jest to po prostu przyjemna czynność, która pobudza zmysły.
Informacja:
Ten intensywnie czekoladowy balsam do ciała jest niczym pielęgnacyjny afrodyzjak. Niesamowicie przyjemnie się go używa. Pozostawia skórę nawilżoną , gładką i obłędnie pachnącą. Odżywcza formuła zapobiega suchości i szorstkości naskórka, zmiękcza go i uelastycznia. Balsam poprawia wygląd skóry, a codzienną pielęgnację zamienia w wyjątkowo aromatyczny i zmysłowy rytuał. 



W galerii handlowej, której byłam obok drogerii znajduje się sklep PEPCO, gdy jestem blisko lubię tam zajść, ponieważ można trafić na mega okazje. Dodatki do domu są w różnych kolorach i dobrym stylu. Biżuteria jest bardzo podobna do tych sprzedawanych w sieciówkach, ale w niższych cenach. 
Czy ciuchy należy kupować tylko w firmowych sklepach? Nie! Jestem zwolenniczką second-hand'ów czy też takich sklepów jak PEPCO itp.
No i trafiłam na oryginalne spodnie, a dokładniej pumpy. Idealne na letnie dni, ponieważ wykonane są z lekkiego materiału.



Zakupione w promocyjnej cenie 9.99zł :)

Niedaleko od galerii znajduje się TEXTIL MARKET do którego nie zaglądam często, ponieważ zazwyczaj nie mają nic ciekawego.. jak na mój gust, a że mam gust dość oryginalny, to same wiecie :) Lecz tym razem zakupiłam oryginalne legginsy w geometryczny wzór, również w promocji, a cena to 12.99zł 



Na koniec mam dla was paznokcie, które wykańczałam hybrydą, lecz za chwilę mam zamiar skrócić je i zmienić :)


I jak wam się podobają?

xoxo 


 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze ważniejsze.
Dziękuje bardzo i serdecznie zapraszam do ponownego odwiedzenia bloga, w celu ułatwienia zapraszam do dołączenia do witryny jako obserwator
Pozdrawiam :)