15 maja 2014

Dzień Mamy - wspaniałe propozycje

Cześć :)
Zaskoczeni ? Wczoraj nowy post i dziś ... NOWY POST :)
Dzisiaj świeci słoneczko, tylko mogłoby być trochę cieplej ;) Mamy maj, miesiąc matur, w tym roku tego doświadczyłam, dzisiaj mam język polski ustny, mam nadzieję, że pójdzie mi dobrze.

Ale maj to również miesiąc, w którym jest jak dla mnie jeden z najważniejszych dni w roku, a mianowicie DZIEŃ MAMY.
To już niedługo, zostało tylko 11 dni. Oczywiście każdego dnia powinniśmy pokazywać naszym mamom szacunek, naszą miłość i wdzięczność za wszystko co dla nas robią. 
Dla mnie mama to najważniejsza osoba w moim życiu, urodziła mnie dość wcześnie, a jednak ze wszystkim sobie doskonale poradziła, podziwiam ją za to. Jest to dla mnie najlepsza przyjaciółka i mimo, że nie raz jak jeszcze byłam w gimnazjum buntowałam się, powiedziałam kilka słów za dużo, to nadal jestem jej córeczką i dziś rozumiem i doceniam wszystkie "kazania", kary, zakazy, które ukształtowały mnie i teraz jestem zupełnie inną osobą. Nie zeszłam na złą drogę, mam swoje plany życiowe, priorytety i potrafię cieszyć się i doceniać nawet najmniejsze rzeczy :)

Prezent dla mamy? Dzisiaj mam dla was kilka inspiracji co można podarować swojej rodzicielce na ten wyjątkowy dzień:











A dla tych, którzy obawiają się odkrycia swoich zdolności plastycznych, mam jeszcze jedną wspaniałą propozycję :) Polecam serdecznie :)


Dzien_Matki Image Banner 500 x 500

Papatki :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze ważniejsze.
Dziękuje bardzo i serdecznie zapraszam do ponownego odwiedzenia bloga, w celu ułatwienia zapraszam do dołączenia do witryny jako obserwator
Pozdrawiam :)