29 grudnia 2014

❄ Furry pompoms ❄

❤ Witajcie Kochani ❤
Dzisiejszy mój dzień jest udany, rano, gdy wstałam za oknem pruszył śnieg, później przyjechali moi dziadkowie z którymi pojechałam na super zakupy, już prawie wybrałam butki,więc jeszcze dziś pewnie zamówię. 
A Wam jak mija poniedziałek po świętach? Wolne czy praca? 
Macie już plany na sylwestra? Ja powiem szczerze, że nie, ale nie ubolewam nad tym, bo równie dobrze, mogę je spędzić w domu. Jakoś nie mam parcia by iść balować..

A co mam dzisiaj dla Was? Pościk z stylizacją w płaszczyku z internetowego second handu shclothes, TUTAJ możecie zobaczyć post z spodniami i sweterkiem również z tego sklepu.
Ciekawi? To zapraszam do oglądania zdjęć :*



Płaszczyk - shclothes
Sweterek - mały sklepik
Kolia - SH (Mohito)
Buty - Centro 
 
Jestem bardzo zadowolona z płaszczyku, zdecydowanie mogę nazwać go "perełką"
Jak widzicie jest lekko rozkloszowany, dla mnie wygląda to gustownie i jeśli założymy pod spodem grubszy sweterek nie będzie uczucia takiego opięcia. Na początku myślałam, żeby obciąć pompony ale wyglądają uroczo i tego nie zrobię.
Myślę, że to idealny outfit na zimowe spacerki i na odwiedziny do znajomych czy rodzinki, dzięki lekko eleganckiego połączenia sweterka z kolią.
 













 
Co powiecie na taką stylizację?
Z pewnością płaszczyk pojawi się jeszcze w innych połączeniach.
Buziaczki :*

34 komentarze:

  1. Śliczny płaszczyk :) Zajrzałam do sklepu tam gdzie go zakupiłaś :) lubię sh :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealna stylizacja!!!
    Mogłabym prosić o jakieś rady na temat blogowania?http://patiqueboom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oczywiście, jeśli będę w stanie odpowiedzieć na pytania to śmiało pytaj karoolazajaczkowska@gmail.com

      Usuń
  3. świetna stylizacja, ale ten płaszczyk .......<3 cudo!
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny płaszczyk, bardzo ładne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia ! ♥ może obserwujemy daj znać u mnie ;)

    zapraszam http://rlywhie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia ! Zapraszam do mnie: http://kamilabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. kurtcezka bardzo mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny płaszczyk, ale moim zdaniem mógłby być ciut dłuższy :)

    zapraszam do mnie
    http://followthefashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie masz racje, odrobinkę mógłby być :) Ale taki również mi się podoba :)

      Usuń
  9. Bardzo ładna stylizacja;*
    http://polianja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz! *.*

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja! Ten płaszczyk jest fantastyczny ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy płaszczyk, bardzo dziewczęcy i delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dziękuję <3 Wzajemnie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny płaszczyk! Szczęśliwego Nowego Roku!
    Alice♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny płaszczyk! Szczęśliwego Nowego Roku!
    Alice♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia! Podoba mi się płaszczyk! Wszystkiego dobrego w 2015! ♥

    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy wzór płaszczyka, naszyjnik rewelacja i ile śniegu :)

    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku !

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana wyglądasz wspaniale, a z tymi pomponikami po prostu uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolia mi się b.podoba :]
    A co do kurteczki - nie gniewaj się ale sprawia wrażenie ciążówki ;] To nie jest złośliwe z mojej strony !!! Bo Ty wyglądasz obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, nie będę się gniewać :) Sama to zauważyłam, ale jakoś tak mi się mimo wszystko podoba, że go noszę :)

      Usuń
  20. Bardzo fajny ten płaszczyk :) nosiłabym z chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Płaszczyk cudowny!
    Chudzinko kochana śliczne zdjęcia! :*

    Pozdrawiam cieplutko!! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze ważniejsze.
Dziękuje bardzo i serdecznie zapraszam do ponownego odwiedzenia bloga, w celu ułatwienia zapraszam do dołączenia do witryny jako obserwator
Pozdrawiam :)