4 stycznia 2015

Dots, ink dots

Witajcie w pierwszym poście w nowym roku :*
Jak spędziliście sylwestra? Ja w łóżku przed telewizorem ;) Tak po prostu wyszło. 
Układacie sobie postanowienia noworoczne? Ja jakoś nie koniecznie, bo pewnie już bym o tym napisała post. Po prostu robię co zaplanuję, próbuje dążyć do tego o czym marzę i nie robię planów jedynie na początku roku. Oczywiście nie mam nic przeciwko takim postanowieniom, życzę Wam wszystkim i trzymam kciuki byście w nich wytrwali :)
U mnie nastała pewna zmiana związana z moją drogą życiową, długo myślałam nad decyzją i w końcu postanowiłam. Ale o tym innym razem ;) 
Za trzy dni ukażę się również post podsumowujący cały rok blogowania, ponieważ to właśnie 7 stycznia ubiegłego roku ukazał się pierwszy post. Mogę Wam zdradzić, że to będzie dłuugi pościk :)
A dziś mam dla Was stylizacje i propozycje dodatków na studniówkę :)
Zapraszam :*



Prosta stylizacja z cieplutkimi spodenkami w kropki, rajstopkami z tym samym wzorem oraz bucikami, które kilka dni temu kupiłam.
 
Rajstopy - PRIMROSE
Buty - CZASNABUTY
Spodenki - DUNNES
Płaszczyk - H&M
 











________________________________________________________________________

Zapraszam Was również do sklepu Primrose, od dnia 7 stycznia wznawiane są dostawy, dostawa jest darmowa!
A tu propozycje studniówkowe 

 
 
Co powiecie na stylizację w kropki?
Buziaczki :*

29 komentarzy:

  1. Ja sylwestra spędziłam na domówce ze znajomymi :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też spędziłam Sylwestra w domu ale z moim kochanym facetem, więc nie żałuję, że nie wyszłam na jakąś imprezę :) Co do postanowień to w zupełności jak Ty nie mam żadnych ;) Wszystko będzie weryfikowane na bierząco, byleby dojść do swoich marzeń (więc zupełnie tak samo myślę jak Ty w swoim poście ;) ) Co do stylizacji to bardzo fajna, choć osobiście nie lubię gdy dziewczyny ubierają rajstopy do krótkich spodenek. Jednak Tobie udało się to genialnie połączyć, bo rajstopy są w kropki i wygląda to mega dziewczęco :) Chwała Ci za to, że nie wygląda to "wieśniacko" ! <3 Powiem Ci, że świetnie to wszystko połączyłaś i już :) Pozdrawiam Cię serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo mi miło, bo po takich komentarzach wiem, że również posty są czytane :* Właśnie trochę się obawiałam jak stylizacja będzie odebrana, ale dziękuję za miłe słowa :)
      Buziaczki :*

      Usuń
  3. Również Sylwestra spędziłam w domu. Było fajnie. Postanowienia jakieś mam. Ale bez szału.
    Super stylizacja. Świetnie połączyłaś ubrania, a spodenki nie wyglądają z rajstopami głupio. Kropki osobiście lubię, więc podoba mi się całokształt.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę wytrwałości w postanowieniach :)

      Usuń
  4. Sylwestra spędziłam w hotelu z mężem... Nie będę zdradzać szczególów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja ;) ja osobiście bym jej o tej porze roku nie włożyła bo bym zamarzła... Na nowy rok życzę dużo sukcesów;)!!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie;) dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zima w tym sezonie jest żadna więc było mi ciepło ;)
      Dziękuję wzajemnie :)

      Usuń
  6. sylwestra siedziałam na balu sylwestrowym z mężem i gronem przyjaciół. Było super !!!
    Wszystkiego najlepszego 2015 roku.
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna stylizacja :3 ja mam postanowienia :) mam nadzieję, że wytrwam! :D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja sylwestra w tym roku spędziłam w górach - w związku z nowym rokiem życzę Ci kochana wszystkiego co najlepsze! Stylizacja podoba mi się - rajstopy i buty bym z chęcią przygarnęła. buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i również życzę Ci wszystkiego co najlepsze Słońce :*

      Usuń
  9. świetne zdjęcia, a look boski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też Sylwestra spędziłam w domu:)
    Stylizacja super, buty świetne i spodenki, zresztą wszystko ekstra :D
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczna stylizacja! Delikatnie i kobieco <3

    OdpowiedzUsuń
  12. W sylwestra bawiłam się bardzo dobrze. :) Postanowienia noworoczne jakieś tam mam, ale czy się uda je zrealizować to się okaże, bardzo bym sobie tego życzyła. :)

    Stylizacja w kropki jak najbardziej ok :D :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo dziewczęca i udana stylizacja :) jeśli lubisz ubrania i dodatki znanych marek w atrakcyjnej cenie zapraszam na madamsale.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja sylwestra spędziłam w pracy ajjj czyli rok pracowity u mnie bedzie ; p :)

    śliczna stylizacja ; *

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze ważniejsze.
Dziękuje bardzo i serdecznie zapraszam do ponownego odwiedzenia bloga, w celu ułatwienia zapraszam do dołączenia do witryny jako obserwator
Pozdrawiam :)