31 stycznia 2014

Cześć ! 
Ferie dobiegają końca . Przeraża mnie myśl jak będę szła do szkoły, a na dworze taakie mrozy .. brr.. 
W centrum handlowym w moim mieście trwają ostatnie wyprzedaże, dzisiaj jak wszystko pójdzie po mojej myśli mam nadzieję, że dam radę pojechać i coś upolować . Ale nawet jeśli nie uda mi się nic kupić nic straconego. Ostatnio chadzając po sklepach w oko wpadło mi kilka, a może nawet i kilkanaście ciuchów-pomysłów,które na pewno wykorzystam w moich przeróbkach. 
Kilka dni temu wybrałam sobie trochę ubrań po mojej prababci. Widać od razu jak moda sprzed lat z powrotem wraca, ciuchy wymagają jedynie małych przeróbek :) Już ciuszki są sfastrygowane, jedynie muszę dokończyć dzieło i na pewno pokażę na blogu wyniki mojej pracy. 
A na dziś mam znów pazurki: 

Do tego co stworzyłam na paznokciach wykorzystałam 3 lakiery :

Zaczynając od prawej:
- Golden Rose matte nr. 07
-RIMMEL 60 seconds nr. 500 caramel cupcake
-Golden Rose Jolly Jewels nr. 104

A o to paznokcie :




1 komentarz:

  1. Heeej :) śliczny blog:)
    Ja dopiero zaczynam lecz byłoby mi bardzoo miło gdybyś wpadła i skomentowała :)
    http://oduchadoserducha.blogspot.com/2013/12/zielono.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze ważniejsze.
Dziękuje bardzo i serdecznie zapraszam do ponownego odwiedzenia bloga, w celu ułatwienia zapraszam do dołączenia do witryny jako obserwator
Pozdrawiam :)