26 stycznia 2014

Shut my eyes to the song that plays

Niedzielny wieczorek .. już jestem dziś tak wymęczona .. psychicznie.
Zaczęłam przygotowywać pracę maturalną i jak na razie mam przygotowane materiały. Dziś od rana czytałam książki, opracowania by przypomnieć sobie treści lektur lub wgl zapoznać się z nimi. Mój temat dotyczy powodu myśli samobójczych i aktów samobójczych bohaterów literackich. Dziś najbardziej zaczytałam się w lekturze Zofii Nałkowskiej "Granica" wspaniała książka, życiowa, przedstawiająca skomplikowaną naturę różnych ludzi, skłaniająca czytelnika do refleksji nad czynami i ich konsekwencjami oraz kreowaniu własnego "ja" . Zofię Nałkowską podziwiam również za "Medaliony" , utwór poruszający, ukazujący brutalną, bezwzględną rzeczywistość czasów okupacji i losu ludności obozowej, Jako, że historia II Wojny Światowej oraz obozów bardzo mnie interesuję to właśnie takie utworu jak "Medaliony" bardzo przykuwają moją uwagę. Nie jestem osobą, która tylko i wyłącznie interesuje się paznokciami i ubraniami. Dlatego z czasem powoli będę tu pisać o sobie więcej różnych rzeczy ;) 
----------------------------------------------------------------









Ale teraz co innego, coś bez czego nie mogłabym żyć, co musi mi towarzyszyć codziennie .. muzyka 
Dawno już słuchałam często Lany Del Rey,choć na początku nie lubiłam jej, lecz po zaznajomieniu się z tekstami i tłumaczeniami jej utworów polubiłam ją(wgl od pewnego czasu słucham specyficznych utworów, w większości nie należących do "hitów") 
W niej również podoba mi się jej makijaż,który zawsze jest dla mnie perfekcyjny 

Ale totalnym "buuuummm" w moich gustach muzycznych jest Lorde! Rzadko mam tak by cała płyta jakiegoś wykonawcy podobała mi się w całości, a w przypadku jej płyty "PURE HEROINE" tak jest ;)



Ulubione utwory ? "Buzzcut Season",  "White Teeth Teens",  "Team" z wspaniałym tekstem, fragment : 
"We live in cities you'll never see onscreen
Not very pretty, but we sure know how to run things
Livin' in ruins of a palace within my dreams
And you know we're on each other's team"

A poniżej znajduje się link do odsłuchu całej płyty Lorde na YouTube . Miłego słuchania <3




--------------------------------------------------------------------------------------------

Wczoraj będąc na herbatce u kochanej Asi pomalowałam pazurki pięknymi kolorami z serii COLORAMA firmy Maybelline. 



Kolory których użyłam to 184 - Light wave oraz 185 - Northern lights , na środkowym palcu dodatkowo po bokach zrobiłam mały wzorek brokatowym lakierem Golden Rose
Lakiery COLORAMA jak dla mnie są zachwycające, tylko niestety troszkę należy czekać by dokładnie wyschły, żeby nic nie odcisnąć na naszym świeżo zrobionym manikiurze :) 
Pewne jest, że muszę zaopatrzyć się w lakiery COLORAMA , a wy używacie tych lakierów? Piszcie w komentarzach swoje opinie, ulubione kolory ;) 



A o to moje pazurki(tylko kolory w rzeczywistości minimalnie różnią się, kolor ostatnich paznokci nie jest zielony tylko taki jak buteleczka lakieru):


Na dziś to chyba już wszystko, jak wam się podobała

 dzisiejsza notka? 

Zapraszam serdecznie do polubienia fanpage na FB 





Buuuuuziaki ;*










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze ważniejsze.
Dziękuje bardzo i serdecznie zapraszam do ponownego odwiedzenia bloga, w celu ułatwienia zapraszam do dołączenia do witryny jako obserwator
Pozdrawiam :)