22 stycznia 2014

po małej przerwie ..

Witam was Kochani po małej przerwie ! ;)

Niestety przez ostatni czas nie miałam nastroju i wgl do pisania. Ale dziś mam dla was kilka zdjęć ;) 
Od poniedziałku rozpoczęły się moje ferie, pierwsze ferie, które są potrzebne nie do odpoczynku, a do nauki i pomocy w kształtowaniu mojej życiowej drogi ..  hmm poważnie to brzmi. Ale cieszę się z jednej strony, że powoli wkraczam w dorosłe życie, gdzie większość decyzji ma ważne znaczenie w przyszłości. W ciągu ferii mam do napisania pracę maturalną, przygotowanie się z niej , oraz powtórzyć materiał z biologii do matury. A czas szybko leci ... co do czasu to w poniedziałek również miałam urodziny, choć nie był to dzień, który będzie mi się miło kojarzył. 

A teraz mam zdjęcia ostatnich pazurków, których już nie mam :) Było to bardziej doświadczenie ponieważ były wykonane za pomocą białych końcówek i pokryte żelem 
A o to one :

Następne zdjęcie dotyczy pazurków, które wykonałam dzisiaj jak tylko wstałam. Również wykonane za pomocą białych końcówek :




Ostatnio będąc na zakupach w sklepie zauważyłam hiacynta w pudełku :) po przeczytaniu tekstu na pudełku okazało się, że jest to szklany wazonik z cebulką. Według instrukcji należy napełnić wazonik wodą tak by poziom wody nie dotykał dołu cebulki, która jest umieszczona u góry wazonika . Ustawić to w chłodnym, ciemnym i przewiewnym miejscu na 8-10 tygodni . Zobaczymy co z tego będzie :) a o to to cudo :

Ostatnim zdjęciem, które dziś mam dla was to zdjęcie mojego nowego zwierzątka ...
Słodkiej 11-letniej Króliczki przygarniętej od mojej kochanej Rudej <3 : 



Po prostu marzyłam od pewnego czasu o króliczku i jeeeest w końcu się udało :) jestem mega szczęśliwa mimo iż mam króliczkę-staruszkę 

Na dziś to już niestety wszystko , zapraszam do komentowania i polubiebienia strony bloga na facebook'u ;) 
Może macie jakieś pomysły na nowe wariację z paznokciami albo DIY ? 

Pozdrawiam, buziaki ;*

----------------------------------------------------------------

Ostatnio często słucham 

Nie przejmuj się
Każdy nawet najgorszy dzień ma swój kres
Nie przejmuj się





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze ważniejsze.
Dziękuje bardzo i serdecznie zapraszam do ponownego odwiedzenia bloga, w celu ułatwienia zapraszam do dołączenia do witryny jako obserwator
Pozdrawiam :)