14 stycznia 2014

Cześć wszystkim ;)

Dzisiejszy dzień to jakaś porażka , ogólnie ostatni czas nie należy do najlepszych. Ale na niektóre rzeczy nie mamy wpływu ... niestety. Muszę się nauczyć , aby więcej myśleć zanim coś zrobię. Nie można również się usprawiedliwiać do końca uważając, że decyzja była podjęta pod wpływem chwili. Sztuką jest dobrze ocenić kiedy powiedzieć "przepraszam" , kiedy milczeć, a kiedy należy walczyć o swoje zdanie. Złe momenty uczą nas pokory, i uodparniają nas na następne potyczki, bo szczerze trzeba sobie powiedzieć , że logicznym jest iż życie nie jest idealne. Nie chcę być w tym momencie pesymistką , lecz realistką. Można mieć nadzieję zawsze i powinno się ją mieć, po przecież po każdej burzy musi wyjść słońce .

Jeszcze 3 dni i .. ferie .. hip hipp huuurraa -.- pisanie pracy maturalnej to coś co pragnę robić kiedy jest wolne, ale cóż jak mus to mus. Oczywiście notki będą pojawiać się normalnie i bd wam pokazywać nowe moje pomysły i nie tylko :)
Nie mam już paznokietków , dzisiaj jeszcze pokryje je żelem i zrobię french'a , prawdopodobnie z delikatnym wzorkiem. Oczywiście wstawię zdjęcia :) Tym razem będą to krótkie paznokcie, "oparte" na długości moich naturalnych paznokci.


DIY
A dziś mam dla was zdjęcia bluzy i bluzki przerobionych przeze mnie : 



Szara bluza XL(lubię czasem nosić szersze ciuchy) oraz namalowany motyw mazakami do ubrań 
---------------------------------------------------------------------------


A to luźna bluzka z zwiewnego materiały(troszkę trudno malowało się mazakami na takim materiale) Oraz wszczepiłam kilka ćwieków, gdy bluzka jest założona są one prosto i równo, lecz tak jak już wspomniałam bluzka wykonana jest z zwiewnego materiału i tak się po prostu ułożyło 


I jak wam się podobają ? Zaznaczam, że malowałam ciuchy pierwszy raz w życiu . 


P.S. Z lewej strony jest umieszczony odnośnik do strony bloga na fejsiku :) Zapraszam was do polubienia i śledzenia strony 

Buziaczki ;*  <3 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze ważniejsze.
Dziękuje bardzo i serdecznie zapraszam do ponownego odwiedzenia bloga, w celu ułatwienia zapraszam do dołączenia do witryny jako obserwator
Pozdrawiam :)