12 stycznia 2014

Dzisiaj piszę zmęczona , ponieważ przedwczoraj była moja studniówka :) Wybawiłam się strasznie . Szkoda było mi wychodzić z lokalu w którym odbywała się zabawa . Ale to już było .. Jest rzeczywistość , problemy i smutki .. 
Ale ja tu nie o tym ... Dzisiaj chcę wam pokazać metamorfozę paznokietków 

A o to ona : 


I jak wam się podoba ? Spiłowałam lekko tamte paznokcie i nałożyłam miętowy żel, a wraz z ostatnią warstwą obsypałam końcówki zielonym większym brokatem jak widać na zdjęciu. Na koniec oczywiście żel przeźroczysty, wypiłowałam by wyrównać nierówności i pokryłam całość fluidem nabłyszczającym .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze ważniejsze.
Dziękuje bardzo i serdecznie zapraszam do ponownego odwiedzenia bloga, w celu ułatwienia zapraszam do dołączenia do witryny jako obserwator
Pozdrawiam :)