7 maja 2014

Blue, blue, blue :) Kącik kulinarny

I już koniec podstawowych matur pisemnych :) Jeszcze tylko rozszerzenie z języka polskiego i biologia, a później rach ciach ustne i po wszystkim.

Dzisiaj pogoda się leciutko poprawiła, aczkolwiek są chwile, gdy popada deszczyk. Ale już powolutku można odrzucić kurteczki, płaszczyki i nosić lżejsze ubrania.
Mam dla was mój wczorajszy outfit w kolorze niebieskim o różnych odcieniach, a żeby ciekawiej moje paznokcie również są z detalami w tym kolorze :)

Uwielbiam niebieski kolor od najmłodszych lat. Ma tak wiele odcieni, że każdy znajdzie coś dla siebie. Przy jasnej karnacji, jaką mam dodając ciemniejsze odcienie niebieskiego ożywiłam ten outfit. 



 Spódniczka - Cropp 
Top - New Yorker
Lakiery - Golden Rose






A dzisiaj .. (kaloryczna ;)) zupa serowa .. mniam :) Jest naprawdę dobra i sycąca.

Przepis:
- 1,5 litra wywaru
- 4 serki topione
- 100g wędzonej szynki lub boczku
- 1-2 cebule
- czosnek
- 1 łyżka masła
- sól, pieprz
- kilka kromek chleba 

Cebulki obrać i pokroić w kosteczkę drobną. Czosnek obrać pokroić albo użyć praski. Szynkę lub boczek pokroić(można lekko podsmażyć). Tak przygotowaną cebule, czosnek oraz szynkę lub boczek poddusić na maśle w rondelku. Po tym zalać to wywarem. Dodać serki, dodając je mieszać całość by dobrze się rozpuściły i stworzyły całość. Gotować na małym ogniu, doprawić według smaku solą oraz pieprzem. 
Kromki chleba pokroić w kostkę i zrobić z nich grzanki->wystarczy pokrojony chleb chwilę "smażyć" na czystej, suchej patelni bez oleju. 
Zupę podawać z uprzednio przygotowanymi grzankami i startym żółtym serem.

Smacznego :)

Pozdrawiam ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze ważniejsze.
Dziękuje bardzo i serdecznie zapraszam do ponownego odwiedzenia bloga, w celu ułatwienia zapraszam do dołączenia do witryny jako obserwator
Pozdrawiam :)