5 maja 2014

Matura to bzdura

Witajcie
Jestem po pierwszym dniu matur, oczywiście moja ciekawość wzięła górę i sprawdzałam przykładowe odpowiedzi, część pokrywa się z moimi odpowiedziami, ale zobaczymy jak to będzie jak będą wyniki. Jakoś szczególnie nie stresuje się, wydaję mi się, że jakbym panikowała i obawiała się co będzie mogłoby skutkować blokadą i nic bym nie napisała.  Podchodzenie na luzie się opłaca ;)
Jutro matematyka, później angielski, polski rozszerzony, wolne i w poniedziałek biologia :)

Dzisiaj chciałam wam pokazać maseczkę, którą kupiłam przez przypadek. Powiem szczerze, że chyba jeszcze ją kupię, bo dobrze oczyszcza skórę, więc spełnia zapewnienia na opakowaniu. 
Jest to maseczka 2-razowa :)



Szczerze polecam ją :) Po chwili jak widać na zdjęciu maseczka lekko schycha się i jest takie dziwne uczucie :) nie mogłam się uśmiechnąć, ale cóż :) Jedynym minusem jest dla mnie jej zapach, nieprzyjemny, ale to na pewno wynika z aromatycznych, różnych składników. 

Po zmyciu oczywiście nałożyłam krem, na który również nie narzekam, ale za krótko używam by z czystym sumieniem go polecić 



Na koniec chciałabym gorąco zaprosić was do głosowania w Plebiscycie na Człowieka Roku 2013 w kategorii Odkrycie Roku na przewspaniałą, młodą mamę, ambitną i kreatywną Patrycje Banaś. Wysłanie sms o treści 17 na numer 530 032 199 kosztuje jak zwykły sms, a może sprawić tak wiele :)
Tutaj macie link do strony z dokładnymi informacjami:Strona informacyjna
A tu zapraszam do odwiedzania bloga Patrycji: Blog Patrycja Banaś


Pozdrawiam ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze ważniejsze.
Dziękuje bardzo i serdecznie zapraszam do ponownego odwiedzenia bloga, w celu ułatwienia zapraszam do dołączenia do witryny jako obserwator
Pozdrawiam :)